Kwaliteit
Bij goede zorg en aandacht voor uw gebit staat kwaliteit voorop. Daarom besteden wij veel aandacht aan zorgvuldige informatie en goede service aan u. Goede behandelingen, materialen en administratie zijn hierbij essentieel. Wij hanteren daarvoor procedures die gebaseerd zijn op richtlijnen van de beroepsvereniging en wetenschappelijke verenigingen in de mondzorg. Een goede klachtenbehandeling hoort daar ook bij.
Garantie
Wij geven garantie op onze behandelingen, bij vullingen is dat 1 jaar garantie, bij kroon-en brugwerk 5 jaar gradueel aflopend garantie en bij uitneembare voorzieningen zoals (frame) protheses geven wij 1 jaar garantie. De garantie geldt alleen indien u regelmatig ( minimaal 1x per jaar) voor controle komt en u de adviezen opvolgt inzake het onderhoud van uw gebit van tandarts of mondhygiëniste. Indien breuk van een vulling of kroon het gevolg is van een ongeval of onjuist gebruik zal geen garantie van toepassing zijn.
Onze praktijk werkt aan het op peil houden van de kwaliteit. Binnen de tandheelkunde zijn diverse kwaliteitsbevorderende activiteiten beschikbaar. Onze praktijk besteedt tijd en aandacht aan de volgende zaken:
- Lidmaatschap wetenschappelijke vereniging
- Lezen vakliteratuur
- Volgen van bij- en nascholing
- Bijwonen intercollegiaal overleg
- Interne scholing
- Implementeren van nieuwe richtlijnen, veldnormen, gedragsregels en praktijkwijzers
- Bijwonen Themaprojecten
- Bezoeken klinische avonden
Uw mening stellen wij buitengewoon op prijs. Hebt u suggesties hoe we u beter van dienst kunnen zijn? Neem dan contact met ons op. Zo kunnen we ervoor zorgen dat we goede kwaliteit blijven leveren.
Uw tandarts staat tevens geregistreerd in het Kwaliteits Register Tandheelkunde (KRT).